قصص رعب 😈بيت الهلاك2

2018-04-04 00:41:34 قصص و حكايات ...








بيت الهلاك الجزء التاني 

بقلم Ahmed kenzo 
وشوفنا الي عمرنا ما كنا نتوقعو وكانت صدمتنا الكبيرة عارفين لما تكون في مكان كلو دم اسوووود متجلط في كل حتة حوليك زي متكون دابح حيوانات كتييييير الاوضة كانت كدا كلمة مرعبة قليلة طبعا مقلقوش علي صريخ ياسمين وبسمة وليهم حق انا عن نفسي كان كنت خايف يمكن اكتر منهم بس دا مش طبيعي كلنا بصينا لكريم في غضب ودهشة وصدمة كبيرة 
مصطفي : كريم اي دا يا كريم هو اي في اي اي الدم دة انتو كنتو بتعملو اي هنا وكريم زي ميكون مزهول واقف مبيتكلمش الصدمة بانت علي وشو زي ميكون اتخرص مبينطقش خاااالص راح محمد مزعق فيه وبيقلو فوووق كلم باباك بس كريم ولا هنا كريم عمال يهز دماغو بس لمين وشمال فوق لتحت قمنا قلنا احنا لا يمكن نقعد في المكان دة قمنا نزلين بسرعه وشدين كريم حتي قلنا هنسيب لبسنا وهدمنا وكل حاجة بنفتح باب البيت علشان نمشي باب البيت اتحول لباب اوضة هتقولولي ازاي هقولكم معرفش واللهي الباب الي بنخرج منو مش باب خروج دا بقا باب اوضة 


احمد : هو في اي فين الباب مش دا المفروض الباب هو اي المكان دة 
ياسمين بعياط شديد انا عاوزة امشي من هنا مش عاوزة اموووت ونبي يا اسلام روحني متسبنيش امووت 
منار : ضربت كريم بل القلم بكل غضب وبتقلو فووووق بقا وهنا كريم فاق من الي كان فية 
كريم : هو في اي 
مصطفي : بكل غضب هو اي الي فيه اي هو الي الي، كان في الوضة دة واي الدم دا كلو وباب الشقة راح فين 


:كريم : اهدو بس فين الدم الي في الاوضة دي، 
وطلعنا الاوضة لقينا الدم الي فيها اختفي تماما بس كان فية كلمة مكتوبة علي الحيطة 
كار تاه قطم لقد تم اختياركم لتكونو قربان سيدنا العظيم 
طبعل احنا شوفنا الكلام دة وكلنا موتنا من الخوف وثورنا في كريم غضب قام مصطفي مزعق لكريم 
مصطفي : اتصل بي ابوك ياعم خلية يلحقنا اي حد يتصل بي اي حد، يجي، يخرجنا من هنا مش عااااوز اموووت هنا 


كريم : مفيش شبكة في اليوم حد عندو شبكة تلفونتنا كلها قطعت شبكة مرة وحدة 
منار : بعياط شديد يعني اي هنوت هنا خلاص هنموت منك لله يا كريم 
احمد : يارتني ما جيت معاكم انا اصلا مكنتش عاوز اجي 
انا : ممكن الكل يسكت محدش هيموووت وهنعيش كلنا محدش هيحصلو حاجة كريم ممكن تعرفنا في، اي علشان الي بيحصل دة مش طبيعي 
كريم : انا هقولكم علي كل حاجة بس قبل ما اقولكم عوزكم تعرفو انا مكنتش اعرف ان كل دة هيحص انا معرفش ان الكلام الي حكاه بابا كان صح انا كنت بحسبو بيخوفني مكنتش مصدقو علشان كدا قولتلكم يلا نروح 
مصطفي : في غضب احكي ياعمم خلصنا اي الي بيحصل 
كريم : البيت دة كان بتاع والد جدي وهو كان بياجرو للناس عادي فا فيوم جالو واحد واجر البيت هو كان كويس وكان ملتزم بل الدفع الايجار في وقتو وكان معاه بنت وولد بس الغريبة انو مكنش بيخرج خاااالص غير في وقت دفع الايجار وفي نفس الوقت كان بيجيب اكل تكفية شهر هتقولي كان بيجيب فلوس ازاي، هقولك معرفش بس الناس ابتدو يسمعو حجات غريبة بتحصل في البيت وصوت صرريخ كتير وزي ميكون في حد بيتعذب راحت الناس قالت ابو جدي راح واخد الناس وراح يكلم الراجل يشوف في اي قعد يخبطو الراجل مبيفتحش بخبطو الراجل، مبيفتحش وسمعو فجاءة صوت صريخ قامو كسرين الباب ودخلو لقوة دابح ولادو ومعلقهم وهو عمال يعيط طبعا هما مصدقوش الي شافوة وانا يعمل كدا بس هو كانت هدومو كلها دم وماسك في ايدو سكينة راح ابو جدي مزعق فيه وهجم علية يمسكو راح الراجل في غضب ونظرات غريبة زعق بكلام مش مفهوم ولغة غريبة وزق جدي بقوة غريبة جدي اتنطر من قوتها راح البيت كلوو ولع رحنا طبعا جرينا علشان النار ونحاول نطفيها بس النار بتزيد، وسمعين صرااااخ نااااس كتيييير وصوت ناس بتتعذب والنار مبتطفاش فجاءه الراجل ظهر وسط النار وطلع من الشباك وبص لجدي، وابتسم وقالو انا هفضل هنا والي هيجي هنا مصيرو الموت والبيت كلو ولع والراجل اختفي طبعا والاوضة الي انتو شوفتوها دي كانت اوضة الراجل الي دبح فيها عيالو وبل الفعل البيت اتهد وابو جدي، بناه من جديد علشان ياجرو كان فاكر الموضوع خلص بس لا اول واحد سكن في البيت بعد ما اتوضب كانو عائله من خمس افراض وكلهم اختفو ومن سعتها محدش بيقرب من البيت ولا بنخلي حد يقرب منو بس انا طبعا مكنتش مصدق اي حاجة من الكلام دة ومفكر بابا كان بيخوفني 
كريم بعد محلنا كل دة انهار في العياط وقعد، يقول انا اسف مكنتش اعرف ان كل دة هيحص انا كنت عاوز اسبت لبابا انو غلطان وعمال ينهار في العياااط في الحقيقة صعب عليا وقلت خلاص يا جماعه احنا هنفضل مع بعض ومش هيحصلنا حاجة طول ما احنا مع بعض قولتلهم محدش ينام لوحدو كلنا هناك هنا مع بعض فا طبعا حضرنا الفرش وقلنا يلا ننام ونمنا بس انا مكنتش عارف انام بس مغمض عيني عارف انتا الاحساس لما تبقي حاسي ان في حاجة بصة عليك وانتا صاحي وخايف تغتح عينك بس انا مقدرتش اغمضها اكتر من كدا طبعا الفضول الي في الواحد قعزت اقةل انتا بيتهيئلك قمت مفتح عيني ويارتني، ما فتحتها شوفت بنت صغيرة بتجري حولينا وبتلعب بس ملامحها غريبة البنت كانت وشها محروووق تمام ووشها متاكل وشكلها يخوف بطريقة بشعه وطالع منها صوت مش صوت عيل صغير خالص قعدت اقول يا جدعان انتو شايفين وسمعين محدش عبرني زي ميكونو نيمين متبنجين وفجاءه سمعت صوت خطوات رجل جاية طب اي مين دا الي جاي بقا احنا كلنا هنا شوفتو هو الي جالي في الحلم ضحكلي ضحكة غريبة بشكلو البشع وشاور علي منار وفجاءة اختفيي وقلت اقرئ قران واحاول انام وبل الفعل قريت قراءن قمت نايم الحمد لله فا صحيت وصحتهم ببص علي منار ملقتش منار قولتلهم فين منار راحت فين قعدنا ندول عليها ونادي عليها وفجاءة ياسمين صرخت بصوت مكتوم عارفين لما حد يصرخ ومش عارف يطلع الصرخة من شدة الخوف والصدمة ببص شوفت علي منار وكانت صدمة عمرنا منار كانت 😱
يتبع في الجزئ التالت...

















نحن نقدر تعاونك
من فضلك اختر نوع التجاوز




شاهد ايضا




التعليقات

  • اكتب تعليق




مواضيع جديده





افضل 30 كاتب هذا الاسبوع

اكثر المواضيع مشاهدة علي الاطلاق